Müşteri Şikayetleri Yönetimi Eğitimleri


Müşteri Şikayetleri Yönetimi Eğitimleri


  • ISO 10002 İç Denetçi Eğitimi
  • Eğitimin Amacı Bir kuruluşta herhangi bir standarda göre kurulmuş olan bir yönetim sisteminin iç denetimlerini etkin olarak gerçekleştirebilmek için, denetim konusu standart ile ilgili temel bilgi ve eğitim gereksiniminin yanı sıra, denetim standartları ve teknikleri konusunda da bilgi sahibi olunmalıdır. Uluslararası bir standart olan ISO19011 standardı, yönetim sistemlerinin tetkiki konusu... Devamı


  • ISO 10002 Müşteri Şikayetleri Yönetim Sistemi Temel Eğitimi
  • Eğitimin Amacı İyi bir Şikayet Yönetimi Sistemi, başarılı işletmeler için müşterilerin gereksinimlerini yönetmek ve markalarını korumak açısından önemli gerekliliklerden biridir. ISO10002 standardı, bunu sağlamayı hedefleyen kuruluşlara yönelik kılavuzluk bilgilerini içerir. Bu eğitim programı, müşteri memnuniyeti ve müşteri şikayetlerinin yönetimi kavramları konusunda katılımcılara yeni ufu... Devamı


    Kuruluşunuza özel eğitimleri birlikte tasarlayalım

    Yaklaşan Eğitimler


    NEDEN BİZ ?

    Eğitim konusunda bir çok alternatif kuruluş ve bir çok alternatif eğitim programı mevcut. Bu alternatifler arasında doğru seçim yapabilmek oldukça zor.

    Seçiminize yardımcı olabilmesi amacıyla herhangi bir yerden alabileceğiniz klasik ve birbirinin aynısı gibi görünen eğitim programlarında karşılaşabileceğiniz riskler, ve bu risklere karşı bizim yaklaşımlarımızı özetlemeye çalıştık.

    Eğitim yaklaşımlarımız hakkında bilgi edinin.
    EĞİTİM TÜRLERİ

    Herkesin ve her kurumun eğitimle ilgili ihtiyaç ve beklentileri bir birinden farklıdır.

    Biz de bu farklı ihtiyaç ve beklentileri tam olarak karşılamak üzere farklı eğitim türleri geliştirdik.

    Eğitim türlerini inceleyerek sizin için en uygun çözümü seçebilirsiniz.

    Eğitim türlerimiz hakkında bilgi edinin.